Med hribi in morjem

Nekaj časa nazaj sem imela idejo, da bi z analognimi fotiči slikala samo še s predelanimi filmi. Malo uničenimi, malo popravljenimi, obrnjenimi. Tako sem prišla na idejo, da bi spet poskusila z EBS. EBS je sistem, ko film poslikaš z obeh strani, moj prvi poskus se mi je nadvse posrečil, vsaj meni so to ene najljubših fotk, ki sem jih kdajkoli naredila. Ampak kot že ničkolikokrat poprej sem ugotovila, da če se ti enkrat nekaj posreči, obstaja možnost, da se ti nikoli več ne bo. Res je, da sem takrat uporabila drug fotič in da sem še enkrat več spoznala, da je lomo najbolj sposoben fotič, holga pa najbolj neuporabna zadeva ever. Film sem najprej poslikala v hribih/gorah, potem pa ga obrnila in poslikala še morje. Všeč mi je rumena barva, vsaj nekaj poletnega je na slikcah.

1 2 3 56784

9 10 11 12

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

