It’s beginning to look a lot like winter

Že dva dni me je mučil pogled na zasnežene hribe. Ker sem se dva dni nazaj, ko je bilo res lepo vreme, odločila raje za kolo, so danes seveda prednost dobili hribi. Če je pa sneg, no! Sem kolebala med Kriško goro in Kofcami, ampak niti ni bla pretežka odločitev, Kofce so skoraj moja domača gora in že lani sem tam skakala po prvem snegu. Sneeeeeg. A je sploh kaj lepšega? Veter je bil sicer neusmiljen, oblaki so mimo švigali z lepo hitrostjo, ampak snežaka mi je uspelo narediti, preden so mi otrpnili prsti.

Ah, lepe Kofce.

1 234

Pogled proti Velikemu vrhu in ostali Košuti

7 5 68

Pogled proti Begunjščici in Triglavu

9 10 11

Tudi Dobrča je pokrita z zaplatami snega

12 13

Pogled proti Storžiču. Vsaj zdi se mi, da je Storžič, s te strani izgleda drugače.

14

Aaaah, sneg. Upam na dolgo in zasneženo zimo!

15 1617 18

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to It’s beginning to look a lot like winter

  1. miran pravi:

    Uuu, sneg. Sem dobil kar rdeča ušesa že samo od teh fotkah! 😀

  2. ruinapartum pravi:

    I wish it looked like that in October around here!

Oddajte komentar

