Manj kot mesec do božiča

Še manj kot mesec je do božiča, zato se mi zdi čisto primeren čas, da se začne razmišljat o darilih. Malo mi je žal, da nimam nekaj denarja in da ne živim v Ameriki, da bi končno enkrat od blizu doživela black friday (btw zakaj se pri nas ne gremo tega, a ni to en velik plus za trgovce in potrošnike??) in poceni nabavila stvari, tako da žal mi je ljudje, najbrž boste spet obsojeni na moje diy izdelke haha. Ker pa sem bila letos pridna, bi mi mogoče kdo od prijateljev rad kaj podaril. In da s tem ne bo prevelikih problemov in ker je knjiga še vedno najboljše darilo, sem naredila seznam knjig, ki bi jih rada imela v trajno last. Nekaj knjig je takšnih, ki sem jih že prebrala pa bi jih rada imela, nekaj je takšnih, ki so mi predrage, nekaj je takšnih, ki jih preprosto ne najdem na torrentih in me žre. Letos spet ne bom izpolnila cilja 100 prebranih knjig na leto, ampak sem pa vsako leto bližje. Mogoče mi drugo leto uspe tudi s pomočjo kakšne izmed naslednjih knjig haha.

– Keri Smith: Wreck this journal
– Tam, kjer so zverine doma / Where the wild things are
– Tadej Zupančič: Nekje drugje
– Indridason: Black skies, Strange shores, Reykjavik nights
– Rebecca Solnit: A field guide to getting lost
– Patti Smith: Just kids
– Kamenko Kesar: Mene ne bo noben jebo
– Morrissey: Autobiography
– Nick Offerman: Paddle your own canoe
– Taschen: 20th century photography
– Looking at Ansel Adams
– Chelsea Handler: Are you there, vodka? Uganda be kidding me
– Mary Oliver collection of poems
– Robert Frost collection of poems
– Jenny Lawson: Let’s pretend this never happened
– Alida Nugent: Don’t worry, it gets worse
– Carl Sagan: Cosmos

Poleg knjig si seveda želim še mnogo drugih stvari. Teleskop, fitbit flex, geocaching travel bug, psa, bom pa zadovoljna tudi z nematerialnimi. Veselje, sreča in podobne zadeve.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

