Jesenska pravljica na Kriški gori

Ko želim it v hribe na sneg, so ponavadi prva izbira Kofce, ki so res čudovite. Ampak včasih se jih pa tudi malo naveličam in se oziram za ostalimi hribi. Tako sem zadnjič ponovno izbrala Kriško goro, ker sem očitno vmes že pozabila, kako težko je moj rdeč avtomobilček speljal do izhodišča in kako ogromen kup blata je v bistvu ta gora. Ampak želja po snegu in obetavna napoved sta me gnala v hirb. Pa tudi zakladek, ki ga takrat pvič nisem šla pobrat.
Začetek ni kaj veliko obetal. Megla, veliko veliko megle okoli mene. Saj je bilo kar malo pravljično, no. Se človek kar malo ozira kdaj bo izza kakšnega drevesa pokukala zlobna čarovnica in par nagajivih škratov.

1234567Ko sem bila že malo zaskrbljena, da mogoče pa vremenska napoved ni čisto zadela vremena, sem prišla do ene točke, ko je megla kar naenkrat čudežno izginila in upanje na sonce na vrhu je ostalo v meni hehe.

8Na vrhu sicer sonca še ni bilo, sem bila pa nad oblaki, kar se mi je zdel dober znak. Snega je bilo za vzorec, ravno toliko, da je pokrajina izgledala bela in kot iz pravljice. V tistem trenutku sem se odločila, da moram nujno še naprej in izkoristit lep dan. Pogled proti Tolstem vrhu je potrdil pravo odločitev, hribi so izgledali res čudoviti.

9 10O Tolstem vrhu pa raje v naslednji objavi, ker sem naredila milijon fotk. Nisem si mogla pomagat. Ne vem, če sem bila že kdaj v hribih, da bi izgledalo tako lepo (pa sem bila zadnje dve leti po kar nekaj zanimivih vrhovih), včasih se mora vreme poklopiti. Tokrat se je in slike štejem za ene najlepših, kar sem jih kdaj naredila.

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

