Zimska pravljica na Tolstem vrhu

Kot sem že rekla, te slike štejem za ene najlepših, kar sem jih kdaj posnela. Gore in hribi so bili tako lepi, da sem se ustavljala vsakih nekaj korakov in slikala in slikala in slikala. Vmes se je v enem trenutku približevala megla, pa si je premislila in spet odšla. Tako je ostala samo bela pokrajina in vse skupaj je izgledalo kot iz Narnije. In zarad takih trenutkov se izplača imet širokokotni objektiv, damn. (Kdo mi ga kupi?)

1 2Triglav se je kopal v soncu, niti za trenutek ga niso objeli oblaki.

3 4 5 6 7Tja gor!

8Saj pravim, kot v Narniji!

9 10 1112 13 14 15Ob normalni hoji je človek na Tolstem vrhu nekje eno uro s Kriške gore. Jaz sem potrebovala skoraj dvakrat toliko, ker sem slikala non stop. Vmes sem se pogovarjala še s prijateljem lovcem, ki je bil ravno na lovu za gamsi (grrr). Na vrhu me je pričakala zaledenela strehica in Storžič za njo.

1617 1817 18 1920 21In potem, po najbrž vsaj pol ure na vrhu, je bil čas za sestop. Od nekje se je pojavilo sonce, postalo mi je vroče, pokrajina pa se je spremenila v nekaj čisto drugega. Na Kriški gori ni bilo prav nič več belega. Čisto drug svet!

22 23 24 25 Še pijača in čokoladica nad oblaki, malo sem si še posončila lička in odšla nazaj v dolino. O tem, kaj me je čakalo spodaj, raje ne bi, bom raje še nekaj časa sanjala o tem doživetju nad oblaki.

26

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Zimska pravljica na Tolstem vrhu

  1. Tamara pravi:

    vau, Tina… to je zares pravljično!

  2. tamck pravi:

    Tok krasno, da je res kar za gledat in gledat!

  3. Rhonda Sittig pravi:

    Amazing pictures!! I wish I knew where you were!

  4. dunjacebular pravi:

    Wauuuu,to morem svedinji pokazat,vceri me je sprasevalao gorah in snegu pri nas 🙂

  5. AndrejaA pravi:

    Zame ena najljubših pohodniških v Sloveniji… 🙂

Oddajte komentar

