Zimska pravljica na Robleku

Začetek pri Domu v Dragi, po hribi.net sem pričakovala skoraj tri ure, pa sem do Robleka potrebovala več kot uro manj. Najprej te pot po manj kot uri pelje mimo planine Planince.

1 23Pogled proti Dobrči
4Nekaj minut kasneje sem že na Poljški planini, kjer me oznake usmerijo desno v hrib. Pot ni bila zahtevna, klanec tudi ni pretirano hud, v bistvu gre za res lepo družinsko sprehajalno pot, nič pretirano zahtevnega. Proti vrhu so bila tla zaradi snega rahlo spolzka, ampak niti ne toliko, da bi bile potrebne dereze. Na vrhu pa sanjsko!

5 6 79 9Pogled proti sosednjemu Stolu in prijatelju Triglavu v daljavi.
1011 1213Na vrhu sem poiskala zaklad, ki je bil praktično zamrznjen skupaj, pozabila pa sem si dati štampiljko, tako da se kmalu vrnem. Begunjščico pa bom pustila za toplejše čase.

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

