Zgubljanje po Ajdni

Za Ajdno sploh ne bi vedela, pa sem zadnjič po naključju naletela na slikico na instagramu, ki je bila posneta tam. Izgledala je res lepo, poleg tega pa sem ugotovila, da se gor skriva tudi zaklad, zato je bil cilj res hitro določen. Gre sicer za skalnat vrh, visok ravno malo čez tisoč metrov, ki ga zagledate, če se na cesti mimo Vrbe ozrete proti Stolu (tiste skale pod njim). Po nabranih informacijah sem dobila občutek, da gre res za mini vzpon, bolj sprehod kot kaj drugega. Oh, kako sem se uštela.
Štartala sem v vasi Potoki, kjer sem hitro ugotovila, kje je vas dobila ime. Potočki vsepovsod. Ko en ponikne v tleh, že slišiš drugega za ovinkom. Že vnaprej sem vedela, da bo pot slabo označena, ampak se mi je vseeno zdelo, da neka pot bo pa vseeno vidna. Hm, no ne. Najprej sem sledila kolovozu, ki bi se že zdavnaj moral zožati v gozdno pot. Pa sem mu vseeno kar sledila, vmes naletela celo na nekaj tabel. Potem sem je začela neka pot, vsaj zdela se mi je kot pot, ampak ko je izginila neznano kam, sem ugotovila, da najbrž ne pelje daleč. In sem se vrnila do starega smerokaza, še enkrat poskusila srečo drugam, pa dlje od podrtega drevja nisem prišla. Navodila so bila, da se je potrebno držati desno in tako prideš pod skalo, ampak kar nobene poti nisem našla, nisem pa še bila tako obupana, da bi šla direktno v breg. Res trapasto, ko se ozreš navzgor, točno vidiš, kje je cilj, pa nikakor ne veš, kako do njega. Potem pa se mi je kr naenkrat zazdelo, da nekje v daljavi vidim smerokaz. Sem jo ucvrla tja in glej ga zlomka, res je bil. Sicer je šel stran od skal, ampak ime na tabli je bilo pravo. Sledila sem torej tisti poti, vsaj zdelo se mi je, da vidim neko pot, potem pa sem po kar dolgem času prišla do poti, ki sem jo prepoznala kot tisto, ki vodi s Stola in do razpotja – plezalna ali položna pot na vrh.

1
Ker sem bila razjarjena (na klopci zraven smerokaza sem našla pasji drek, tik preden sem sedla nanjo?!), se mi je zdelo, da mogoče klini niso dobra izbira. In sem šla po položni. Kmalu sem bila bila pri arheološkem najdišču, kjer so našli ostanke cerkve in grobov (v njih pa orodje, orožje, nakit) iz poznoantičnega obdobja.
2
Se je pa izplačalo prilesti na vrh, čeprav sem za to potrebovala več časa, kot je bilo predvideno. Res je bilo lepo, razgled dober, sonce toplo.

3
4
Pogled proti Jesenicam in zeleni Savi.

5Triglav se je malo skrival v oblakih.

6
Mogočen Stol nad Ajdno.

7Pa še pogled proti Kranju.

8
Malo sem še uživala na soncu, potem pa jo popihala v dolino. Pot navzdol je bila seveda neprimerno krajša kot gor.

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Zgubljanje po Ajdni

  1. Jane says:

    Beautiful scenery! I would love to do this walk. Wonderful photos.🙂

  2. tamck says:

    Z mami sva šle tudi tako malo po svoje tisti del do sedelca, ker se tudi ni videlo poti, ampak je nekako šlo. Je pa tisti del po klinih lep, škoda, da nisi šla tam, sploh ker imaš kline rada. Ampak verjetno res bolje, da si šla po položni, če si bila tako razjarjena.

    Je pa lepo videti, kakšen je razgled z vrha – midve ga nisva imeli kaj dosti, ker je bila Ajdna v bistvu rezervni plan (ne spomnim se čisto točno, kam sva nameravali, pa nama vreme ni bilo ravno najbolj naklonjeno).

  3. miran says:

    A niso ravno taki sprehodi, ko se po poti zgubljaš, na koncu najlepši?🙂

Leave a Reply

