V spomin 2014

Konec leta in začetek novega je več kot primeren čas, da se naredi neka analiza. Lahko bi pregledala statistiko bloga, pa se mi niti ne da. Se mi zdi, da v začetku leta nisem pretirano objavljala, ker tudi zaradi operacije kolena nisem bila pretirano aktivna, kasneje pa sem kdaj pa kdaj najbrž tudi pretiravala s številom objav. Krivim koleno, ko enkrat spet normalno funkcionira, bi ga najraje ves čas peljal na preizkušnje, tam pa tako ne moreš, da ne bi slikal. Zato je približno tako, da prvih šest mesecev nimam razen na instagramu praktično nič slik, drugih šest pa milijon. Ne morem ravno reči, da v svojih fotografijah opažam kakršenkoli viden napredek, ampak že tako zelo težko sploh gledam fotke, ker se mi za čisto vsako zdi, da bi lahko stvar veliko bolje izvedla. Tako pač je, ideje v glavi so vedno stokrat boljše kot potem izvedene. Še bolj bedno od tega, da se mi nobena slika ne zdi pretirano dobra, je to, da nimam prepoznavnega stila. Mogoče je to le moja kaprica, ampak najraje gledam fotke ljudi, ko že na daleč prepoznam, čigave so. Saj vem, mogoče je po drugi strani to tudi slabo, ko ne greš nikoli izven lastnega okvirja, ampak za svoje fotke se mi vedno zdi, da so vse isto povprečne. Ko bi le imela malo več ega … Poznam človeka, ki mu dam fotke za pogledat in bo izmed vseh našel tisto eno, ki jo je sam posnel in rekel, tale je pa res dobra fotka. Tega, tega mi manjka. In da bi se malo bolj vrgla v stvar. Brezveze tistih milijon slik na leto, če ne znaš naredit tistega preskoka, da bi bile boljše. Zato si v novem letu želim, da bi naredila stopničko višje. Da bi naredila nekaj fotk, ki bi mi bile res všeč in na tem gradila naprej.
Tukaj je nekaj fotk, ki so mi ostale v spominu. Niso nujno najboljše, kar sem poslikala, me pa spomnejo na kakšne lepe dogodke. Če bi iskala vsaj majhen napredek od prejšnega leta, bi bil mogoče ta, da sem slikala malo več ljudi. Čisto malo več.

Slika 104 Slika 094 Slika 228 Slika 082 Slika 151 Slika 077 Slika 223 Slika 086 Slika 307 Slika 363 Slika 413 Slika 449 Slika 628 Slika 025 Slika 153 Slika 042 Slika 110 Slika 091Slike si ne sledijo po pravem časovnem zaporedju, pa tudi niso vse, ki mi pridejo na misel ob omembi 2014, ker nimam vseh na svojem disku. So pa dober presek lepega leta.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to V spomin 2014

  1. miran pravi:

    Bravo! Meni se pa zdi, da si malo preveč kritična. Ker maš super fotke. Vsaj za moje pojme. 🙂

Oddajte komentar

