Mesec podcastov 2.

V petek pozno zvečer mi je crknil telefon. Tako, čisto naenkrat sredi slikanja, je potemnel, javil error in ni dal čisto nič več od sebe. Preizkusila sem vse trike, ki sem jih našla na netu, a še vedno nič. In potem me je malo zagrabila panika. Ampak sploh ne zaradi vseh izgubljenih podatkov na telefon (ker ti so tako varno spravljeni v oblaku in na sd kartici), zagrabila me je panika, kako za vraga bom brez telefona in podcastov zdržala v ponedeljek osemurno zlaganje škatl. Ja, pa poslušaj glasbo, boste rekli, ampak to sploh ne gre. Sem ljubitelj glasbe, ampak pri takšnem enoličnem proizvodnem delu potrebuješ nekaj, da te animira vsako sekundo in glasbi to nikakor ne uspeva. Podcasti, podcasti so tisti, ki me rešujejo vsak dan. In ker sem v zadnji seriji delanja škatl preposlušala kar dosti različnih podcastov (ki sem jih opisala tukaj), sem potrebovala veliko novih za novo serijo. Ne zavedate se, koliko materiala lahko človek preposluša v osmih urah vsak dan!
Serialu sem se dolgo časa izogibala, ker se mi je zdelo, da mi slog ne bi bil všeč. Ampak človek se ne more upirati vekomaj. Seveda sem ga najprej preposlušala. Takoj. Naenkrat. V celoti. Uh, dober podcast, prava mini detektivka/kriminalka, kot kakšna knjiga, ki je ne moreš odložiti. Gre za to, da v podcastu poskušajo razrešiti umor, ki se je zgodil dvajset let nazaj. Adnan je v zaporu od takrat in trdi, da umora ni storil. V podcastu poskušajo dogodek prikazati iz milijon različnih perspektiv, navajajo dejstva, sprašujejo ljudi iz tistega obdobja, Adnan predstavi svojo zgodbo. Ljudje so sicer pričakovali, da bo zadnji del prinesel razsodbo, ampak se mi je zdelo, da je bilo že od začetka jasno, da bo podcast samo dal dejstva na plano, razsodbo pa prepustil poslušalcu. In kar se mene tiče, jaz mislim, da je kriv. Upam, da bodo kmalu začeli z drugo sezono, se pa zavedam, koliko dela gre v takšen podcast. Če pa mi zna kdo predlagati podoben podcast (pa ne This american life) pa le na dan z besedo. Ko sem končala s Serial, sem začela poslušati Risk! in the Moth, dva podcasta z zelo podobno vsebino. Gre za to, da ljudje (včasih čisto navadni ljudje, včasih pa tudi kakšen bolj znan človek) delijo zgodbe iz življenja, za katere so mislili, da jih ne bodo nikoli nikomur zaupali. Včasih divje zgodbe, včasih pa tako čustveno nabite, da mi gre sredi dela skoraj na jok. Resno, kaj vse ljudje ne doživimo v življenju, neverjetno!
Vsake toliko poslušam kakšno zgodbico iz the Truth podcasta. Gre za igrane radijske zgodbice, sploh tista božična je bila res kjut. Ker sem fenica podcasta Stuff to blow your mind, je bil že čas, da začnem poslušati Stuff you should know, še en podcast, kjer se lahko res veliko naučiš, kjer analizirajo čisto navadne stvari kot so cimet ali pa gamblanje. Včasih pa hočeš poslušati nekaj čisto sproščenega, ko ne rabiš uporabljati možganov in se samo prepustiš. Nekaj takega je the Nerdist, kjer se pogovarjajo z znanimi igralci na čisto sproščen način, kot da bi bili skupaj na kavi. Podcastov, kjer se ljudje pogovarjajo z znanimi ljudmi, je sicer na tone, ampak the Nerdist je bil tako popularen na lestvicah najbolj priljubljenih podcastov, da sem ga izbrala za poslušanje. Potem je tukaj Freakonomics, še en podcast, ki izobražuje in kjer analizirajo na milijone različnih stvari. Pa 99% invisible, kjer debatirajo o dizajnu in arhitekturi. Pri obeh me moti samo to, da sta prekratka. Če vas zanima bolj kultura, ampak na čisto pop način, potem je zelo všečen Slate’s culture gabfest, kjer predebatirajo vse od Taylor Swift do popularnih slikarjev, vse, kar je trenutno pač v ospredju v svetu kulture, zelo dobra se mi je recimo zdela oddaja o Billu Cosbyju, je pa res, da imajo včasih takšen tipičen ameriški pogled na svet, ali je črno ali pa belo, nič vmesnega. Nazadnje sem začela poslušati Ben Greenfield fitness podcast in če sodim po parih epizodah, bo mogoče tale podcast eden mojih najbolj poslušanih podcastov. Vse o športnem treniranju, hujšanju, zdravju. Če pozna kdo še kakšen podoben podcast, naj mi pove.
Zdaj imam nadomestni telefon, sicer je Alcatel, ampak po enodnevnem preizkušanju sploh ne deluje tako slab za nadomestni telefon, do zdaj mi je crknil samo nekajkrat (ampak jaz sem kar zahtevna uporabnica!). Njegova prva prava preizkušnja pa tako pride šele jutri. Držite pesti, da se izkaže!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Mesec podcastov 2.

  1. dasadjuric pravi:

    Cist addicted z moth stories, zjutri ko si zobe umivam, na poti v sluzbo,iz sluzbe, med fitnesiranjem in last but not least, pred spanjem 🙂 tenks!

Oddajte komentar

