Januarski instagram

Sem razmišljala, če bi se sploh še šla tole eno slikco na dan foro, pa sem si potem rekla, zakaj pa ne, nič me ne stane, vse skupaj pa je kot nekakšen dnevnik. Potem pa mi je crknil telefon, na nadomestnem pa me kamera prav jezi, zato kak teden nisem slikala. Pa je prišel sneg in si nisem mogla pomagat, v snegu je vse tako lepo, tudi s precej bedno kamero na mojem nadomestnem telefonu.

INSTjan15

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Januarski instagram

  1. dunjacebular says:

    Ojoooj samo 24slik🙂

  2. dunjacebular says:

    Ojoooj samo 24slik🙂

Leave a Reply

