Nad Završnico

Plan je bil, da si malo pretegnem noge, nič kaj zahtevnega, ker tudi nimam neke kondicije, glede na to da v zadnjem času res nisem bila aktivna. Na geocachingu sem si že dlje časa ogledovala zaklade okoli jezera Završnice, enega sem v snegu tudi že iskala, dva pa sem zadnjič iskala na napačnem kraju, ker pač nekateri dajejo napačna imena svojim skritim zakladom.
Vse se je tako začelo ob jezeru, ki je meni kar ljubo. Nikoli ni veliko ljudi, vse je vedno tako lepo in mirno. Zdaj sem opazila, da se iz enega konca vidi celo Triglav.

1234

Ker bi naj ostala dva zaklada bila na grebenu nad Završnico, sem imela plan, da nekje najdem neko pot, ki gre približno v pravo smer, potem pa po grebenu pridem do zakladov. Snega je bilo še kar veliko, pot je bila lepo ledena, saj je ta stran ves čas večinoma v senci. Ko pa sem prišla na vrh, je bilo, kot da sem stopila v drug letni čas. Brez snega in toplo. Prava pomlad. Po zemljevidu sem ugotovila, da moram po grebenu v levo, kar sem tudi poskušala, pa je bila pot po skalah navzgor preveč ledena za moj okus, tako da sem vse skupaj hitro opustila, dol pa sem se spustila po riti hehe. Blizu sem zagledala skalnato gmoto obsijano s soncem in se v trenutku odločila, da jo mahnem raje tja. Če ne morem do zakladov, še ne pomeni, da ne morem drugače uživati. Sonček, yeah!

56 7 8

Razgled pred mano mi je razkril, da sem točno nad Žirovnico, okoli sem prepoznala še Zabreznico, Vrbo in Doslovče. Desno sem nekje v gozdu zagledala cerkvico Sv. Lovrenca, kamor tudi še moram nekoč po zaklad. Najbolje bi bilo enkrat kar čez celotni greben, baje je res fina pot.

9 10 11 12 13 14

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Nad Završnico

  1. Jane says:

    Fantastic pics! Thank you.🙂

  2. miran says:

    Uuu, kaki super razgledi!🙂

  3. tamck says:

    Spet lušte delaš pa foušijo prižigaš🙂 Krasne fotke, kot vedno!

Leave a Reply

