Kamnik

Še en hribček naše savinjske transverzale obkljukan. Plan je bil, da izberem manjši hribček, na katerega bi kljub pomanjkanju kondicije in moči na splošno (neverjetno, da ti lahk teden gripe pobere vse, kar si pametnega naredil za sebe v zadnjega pol leta) lahko brez večjih problemov splezala. Na Kamniku si sicer mimogrede, ampak strmina pa zaradi tega ni nič manjša. Moje kašljanje se je najbrž slišalo do Celja.

Tja gor!

1

Pot sem začela tam, kjer grem ponavadi na Mrzlico. Potem pa sem pri kažipotu zapustila glavno cesto in zavila na gozdno in prišla do razcepa. Ker nikjer nisem opazila markacij, sem seveda izbrala napačno. Potem sem malo lutala v napačni smeri, pa malo kar po navidezni poti pa malo po brezpotju, ko sem daleč spredaj zagledala spet nekaj rdečega. Jupi, markacija. Najprej gre človek po lepi gozdni poti, ki se spremeni v pot, ki gre malo cikcak po bukovem gozdu, ta pa gre proti koncu samo še direktno v hrib. V skalovje. Ker pač Kamnik. Veliko kamnov.

2 34

Bivak na vrhu se sveti že od daleč. Sam vrh ni velik, pač veliko skalovja, razgled pa je najboljši proti zahodu in jugu, danes se je videlo do Kamniško – Savinjskih Alp.

5 67 8 9101112

Ne razumem, zakaj ima skoraj vsak drugi hribček tukaj naokoli bivak na vrhu, glede na to da to niso neke ornk gore, ampak so pa lušne zadeve. Kamnik mi je bil res všeč, upam pa, da grem naslednjič gor malo bolj pripravljena.

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Kamnik

  1. alja pravi:

    Jauuuuuuuuuuu kire lušte. Veš kak trpim od včerajšnjega “vzpona”?! Neverjetno!

  2. Jane pravi:

    Beautiful shots again!

  3. miran pravi:

    Kok fajn zgleda! Perfektno vreme. 🙂

Oddajte komentar

