Velika noč

Z lahkoto priznam, da v meni ni niti kančka katoliške vere. Bila sem krščena in ko sem bila mala, sem si želela hoditi k verouku (ampak bolj zaradi tega, ker so hodili vsi in ker so za birmo dobivali darila), to pa je tudi ves presežek. Rada imam božič zaradi vsega veselja, ki ga prinaša, velika noč pa se me ne dotakne kaj dosti. Rada imam jajčka in hren, vse tiste zgodbice o vstajenju pa raje preslišim. Mogoče mi bo enkrat žal, ko se mi bojo vsi te verni ljudje smejali z nebes, ampak s tem se bom pač ukvarjala takrat haha. Še najbolj so mi pri veliki noči všeč vse te barve!

Slika 049

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

