Inmusic festival 2015

Inmusic je postal že kar naša tradicija, pozdrav poletju ali nekaj podobnega, čeprav so se stvari že dobro spremenile, od kar smo bile prvič. Vedno več ljudi, vedno več blata, vedno manj sonca, ampak apartma smo imele pa letos prav najboljši in najbližje jezeru. Super je bilo, meni osebno sta bila La Roux in Paolo Nutini vrhunca festivala, za drugo leto pa upam, da poleg Florence pripeljejo še kaj podobno dobrega – sama še vedno verjamem v Foo Fighters nekoč haha. Pa tisti šotor za karaoke naj povečajo, premajhen je za vse, ki si želijo peti hehe.

1 2 345 6 789 10 11 1213 14 15 1617 18i19 20

Preizkušala sem nek nov slide film, kar lepo zrnat je, imajo pa slike lep vijolični odtenek, mi je všeč.

This entry was posted in Mjuziq and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Inmusic festival 2015

  1. AndrejaA pravi:

    Jaz sem skoraj 3 leta živela v Zagrebu in sicer prav ob jezeru na Jarunu. Vsak večer sem rolala 3 kroge in marsikatero noč preplesala v tamkašnjih diskotekah. 🙂 Kje je že to… 😀 Ga pogrešam…

Oddajte komentar

