Julijski instagram

Par dni doma, pa nisem še nič kaj aklimatizirana. Ne da se mi še srečevati z ljudmi in razlagati, kako je bilo, še manj se mi da razlagati, zakaj bi šla nazaj, ko pa itak nihče ne razume. Ampak tako je z mano od nekdaj. Doma mi čisto nič ne manjka, prav nasprotno, Slovenija mi je topshit (kar vprašajte mojo angleško sodelavko, ko me je po enem mojih monologov o Sloveniji vprašala, če imamo pri nas tudi samoroge), pa mi je zmeraj tako težko it nazaj. Od vedno. Spomnim se vseh šol v naravi, pa izletov in podobnih zadev, še iz lanske rehabilitacije mi je bilo težko it domov. Pa nisem nek družaben človek, nisem dobra v spoznavanju novih ljudi, res ne vem, v čem je fora, mogoče je pa bolezensko haha. Mine pa tudi ponavadi hitro, kak teden ali mesec pa sem dobra.

LUMIAjulij15

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Julijski instagram

  1. AndrejaA pravi:

    Zelo dobro napisano… jaz razumem! 🙂 Welcome back.

  2. miran pravi:

    Saj pri nas imamo samoroge! A se ne spomniš tiste zgodbe iz national geographica, ko je en lovec enega ustrelil? 😮

Oddajte komentar

