People of Brighton

Še preden sem šla spet nazaj v Brighton, sem se odločila, da naslednjič s seboj vzamem svoj 50mm, ga ne dam dol iz fotiča celoten čas preživet tam in samo slikam portrete. Ideja je bila super, zgodilo pa se seveda ni nič od tega. Lahko bi ves čas slikala samo svoje prijatelje, pa jih nisem. Lahko bi ves čas slikala nore ljudi Brightona (in ni jih malo!), pa jih nisem. Zakaj? Ker se mi kot nekomu, ki ima rad prostor okoli sebe, vedno zdi to vdor v osebni prostor nekoga drugega. Zaradi podobnega razloga tudi ne maram preveč ulične fotografije. Ja, saj je super loviti zgodbe na ulici in ljudi, ujete v nek poseben trenutek, ampak ker vem, da meni ne bi bilo všeč, da me nekdo tako brez vprašanja slika, jaz tega ne morem početi drugim. In tako iz moje ulične (pa tudi portretne očitno) fotografije nikoli nič ne bo. No, tukaj pa je vseeno nekaj slik mojih prijateljev iz Brightona. Za spomin.

1 2 3456789101112131415

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to People of Brighton

  1. miran pravi:

    Za delat ulično fotografijo moraš bit posebne sorte človek. Jaz jim ploskam, sam pa lahko samo zmrznem.

Oddajte komentar

