Me and my seven sisters

Velika Britanija je polna klifov, eni so bolj drugi manj spektakularni. Seven sisters so najbolj znani klifi južne Anglije, poleg sosednjega Beachy Heada so verjetno najbolj oblegana točka tustistov iz Brightona. Kar jih loči od drugih, je njihova kamninska sestava, saj so zgrajeni iz krede, kar jih dela še toliko lepše in čudovite v kombinaciji s turkiznim morjem. Baje da se tukaj zgodi največ samomorov v Angliji, klife pa pozna prav vsakdo. No, razen mojega šefa, ki je na moj stavek, da grem pogledat Seven Sisters, odgovoril ‘as in London?’. Ja, itak, predel severnega Londona grem obiskat.

Prvič sem šla na izlet do Seven Sisters z bajkom. Špelin Trek je na prvi pogled deloval odlično, malo manj ko sem ga zajahala in sva šla v dir. Škripanje bremz je že na daleč opozarjalo ljudi, kar mogoče niti ni tako slaba zadeva za kolesarjenje po Angliji. Ste že kdaj kolesarili tam? Ne? Super, ker to ni kraj za kolesarjenje. Vsaj ne izven narodnih parkov! Sistem kolesarjenja se vse skozi spreminja. Najprej si malo na kolesarski stezi, potem malo na cesti, pa malo na pločniku, potem te table usmerijo na pločnik na drugi strani, potem kar zmanjka steze in je obvestilo, da je kolesarjenje prepovedano in potem nekje v daljavi spet zagledaš stezo. Vse bolj spominja na adrenalinski park ali pa na orientacijski tek. Vse skupaj je bila prava mala dogodivščina in tako sem za pot dolgo 25 km potrebovala reci in piši celi dve uri  in pol! Ampak je bilo vredno, pa čeprav sem se potem samo sesedla na klopco nad Seven Sisters in samo opazovala od daleč, ker sem vedela, da če grem dol, se mi ne bo ljubilo kolesa potiskati nazaj gor.

1 234

Drugič sva šle na izlet skupaj z Nušo, ko je prišla na obisk. Z avtobusom, ker osel ne gre dvakrat na led. Po posvetu z voznikom avtobusa (Angleži so res prijazen narod) sva se odločili, da narediva mini hajking turico in se peljeva na drugo stran do Birling Gapa, ki je že skoraj pri Beachy Head in znanem svetilniku. Tukaj so tudi snemali delček Brighton Rock filma, če bi si kdo rad ogledal kak super film.

5678

Kot že ime pove, gre pri Seven Sisters za nekaj povezano s številko sedem, v tem primeru za sedem hribčkov, ki jih lahko prehodiš na tej poti. Zdaj jih je baje že skoraj osem, kar sva tudi sami ugotovili, ko sva se vzpenjali po živo zeleni travici. Škoda, da sva hodili direktno proti soncu, a bilo je vseeno čudovito. Kljub lepemu vremenu nisva na poti srečali nikogar, večina se tako pripelje samo skoraj do vznožja klifov in je to to. Del, ki sva ga midve izpustili, ker sva na koncu pohiteli, da sva ujeli avtobus. Hoja nazaj v Brighton bi bila verjetno še bolj adrenalinska od tiste s kolesom haha.

910111213141516

Ob vznožje klifov mi tako ni uspelo niti v drugem poskusu, tako da je verjetno najbolje, da grem tja še enkrat hehe.

This entry was posted in Potovanja and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Me and my seven sisters

  1. AndrejaA says:

    Lepo, full lepo.🙂

  2. Jane says:

    Such amazing white cliffs! I lilke the action shot as well!🙂

  3. Beautiful place, beautiful photos. Thanks for stopping by my blog.

Leave a Reply

