Moja domača gora

Da malo prekinem z Brightonom in malimi vršički okoli njega, grem še malo nazaj na Gorenjsko in začetek julija, ko sem obiskala edini dva tisočak letos. Kofce in Veliki vrh Košute sta moji standardni izbiri, kadar hočem na hitro nekam visoko in čudovito. Kofce so moja najljubša planina (da o njihovih čokoladnih štrukljih sploh ne izgubljam besed), Veliki vrh pa je dvotisočak, ki sem ga do zdaj največkrat obiskala. Zakaj ne grem kdaj raje na Kladivo pa ostaja vprašanje, ki mu ne vem odgovora haha.

Kar se tiče vremena, je Veliki vrh vedno uganka. Kljub vremenskim napovedim nikoli ne vem, kaj me čaka zgoraj. Tokrat sem vseeno upala, da bo megla izginila, no, pa ni bilo nič od tega.

1 2 345

Hoja po grebenu ni bila v nobenem trenutku nevarna, ker megla vseeno ni bila tako gosta, je pa vseeno lepše hoditi, ko je okoli tebe dober razgled. Tokrat je bilo tega bore malo.

67891012

Na vrhu se je mogoče za delček sekunde razjasnilo, ravno toliko da smo videli, koliko nas je tam, potem pa je bilo enako megleno naprej. Pa nič zato, lušno je bilo.

13 141516

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

