the Cube!

Tole sem si kupila. Polaroid Cube.

the cube

Želela sem si jo že dlje časa. Gre za action kamero, podobno gopro, malo manj kakovostno, a zato tudi cenejšo. Plus da kaj tako lušnega kot je ta kamerca še nisem videla. Vsake toliko časa sem malo pregledovala net, če se je cena že spustila pod sto eurov, a se kar ni in ni. Potem pa sem en sončen dan ležala na plaži v Brightonu pa sem si rekla, zakaj pa ne pogledaš na gumtree, če jo kdo prodaja. In glej ga zlomka, ravno je neka ženska dala oglas, da prodaja kamerco za 40 funtov in to praktično v sosednji ulici. Usoda! Sicer rdeče barve, ampak tako jo vsaj težje izgubim! Kamerca je bila pravi hit Brightona, posnetke bi lahko delala boljše (rabim eno stabilizacijsko palco, ker vse preveč miglja), tudi slike v notranjih prostorih niso bogvekaj, ampak jaz sem z njo več kot zadovoljna. Še na vrtiljaku se je dobro obnesla!

1234566710111213141516171819202122232425

This entry was posted in Potovanja and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to the Cube!

  1. Urša pravi:

    Ajoj, oblekca zanjo. Koliko je že široka?

  2. Jane pravi:

    A beautiful collection of images. I love the cloud pictures. 🙂

  3. AndrejaA pravi:

    Ali so vse slike narejene z novo mini kamero? 🙂 Če so, so full dobre in dela več kot super slike.

Oddajte komentar

