Stol, končno si moj!

Kdor me pozna ali pa spremlja tale blog, ve, da sem imela že zadnji dve leti plan obiskati Stol, Storžič in Begunjščico. Že lani mi ni nič od naštetega uspelo, letos pa glede na to, da me celo poletje ni bilo v domačih koncih, to niti ni bilo izvedljivo. Ko pa sem končno prišla domov, sem bila deležna deževnega vremena. Saj veste, kamorkoli grem, mi sledi slabo vreme. Ko je torej v petek kazalo, da bo sobota sončna, mi ni preostalo nič drugega, kot da jo mahnem v gore. Sicer sva vedeli, da bo na Stolu sneg, kar me je pa tako še bolj razveselilo kot ustrašilo. Ko sva se bližali dolini Završnice in od daleč opazovali Stol, je bil obsijan s soncem. Ampak glede na mojo srečo zadnji dve leti, sva vedeli, da to sonce verjetno ne bo dolgotrajno. In tako je tudi bilo. Najprej sonce.

1 2

Kmalu za tem pa že megla.

3 4 5 6

In sneg. Sneeeeeeg. Ljubim sneg in tisto škripanje pod nogami. Če sem prvi dve uri jamrala, da nimam nič kondicije in se nikamor ne premikam, bi lahko po tistem snegu hodila in hodila in hodila.

7 891011121314151617

Bilo je mrzlo, vetrovno in megleno. Tako kot mi je pasal čaj iz termovke pri Prešernovi koči, mi najbrž ni pasal še noben čaj v življenju. Ampak bilo je tudi čudovito. Seveda sva odšli čisto do vrha, kaj nama je drugega preostalo.

18 19

Sonca nisva doživeli niti za sekundo, kar pomeni, da bom morala gor še vsaj enkrat. A vseeno ne bi zamenjala tega pohoda ze nič na svetu. V snegu je vse lepše!

20 21

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Stol, končno si moj!

  1. AndrejaA pravi:

    Čestitke! Jaz sem tudi pred leti osvojila Stol na lep sončen dan v dolini, a na vrhu megla, hud veter in mrzlo kot vrag. Tako da ni recepta. Je pa res lepo. Jaz sem celo imela takrat razgled. 🙂

Oddajte komentar

