Uršlja gora

Sem šla po svoj računalnik in ker sem bila ravno v tistih koncih, je padla odločitev, da grem pa še kakšen hrib pogledat. Uršlja gora se mi je vedno zdela zanimiva, v zadnjem času sem videla tudi nekaj res super fotk od zgoraj, tako da je bila to prva izbira. Dan je bil čudovit, skoraj smo že pri koncu jeseni, pa jo naokoli še vedno maham v kratkih rokavih. Saj je lepo, ampak kar se mene tiče, lahko začnemo s snegom!

1 2 3 4

Zgoraj je koča, za katero sem avtomatsko pričakovala, da je odprta. Ne vem zakaj. Celo pot sem premišljevala o štrudlu, potem pa ostala brez. V hribe nikoli več brez nečesa sladkega! So naju pa na vrhu pričakali res čudoviti razgledi. In zaklad, seveda!

5 6 7 89101112131415

Saj mi je kar malo nerodno objavljati slike s temi groznimi črnimi pikami, ampak sem preveč lena, da bi jih popravljala, za nov (nujno potreben) body pa tudi nimam denarja. Kje je potem še kakšen dober širokokoten objektiv…

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Uršlja gora

  1. miran pravi:

    Črne pike se da spucat, to je samo prah na senzorju. Če se ga ne da spihat, ga pa s kakim (mehkim) čopičem odstraniš. Če je pa slučajno že tako zapečen, da noče dol, ga pa s posebno krpico/čistilom odstraniš. Tri minute dela. 🙂

    • frutina pravi:

      ja s pihanjem sm že poskušala, pa ni šlo. sem pa od blizu vidla rezultat, kak je, če sam poskušaš spucat, neuspešno, s še slabšim končnim rezultatom kot je bilo v štartu haha tako da ne vem, če čem sploh probat

  2. miran pravi:

    Hja, če dolgo pustiš, se prah zapeče na senzor in je potrebno mokro čiščenje. V kaki fotografski trgovini poišči set za mokro čiščenje in ni vrag, da ne bi šlo. V setu je posebna tekočina, krpice iz mikrovlaken in mogoče še kaka palčka “za ušesa”. Stane par evrov in je dovolj za večkratno uporabo. Za silo bi šlo pa verjetno tudi s kakimi čistili/krpicami za čiščenje očal. Če pa res ne gre, pa delajo to ljudje za 20€, še na dom pridejo. Poišči na guglu, facebooku, itd., skrivna koda: mokro čiščenje senzorja. Za tako malenkost res nit treba novega aparata kupovat. 😉

Oddajte komentar

