Orange Brighton

Zadnjič sem razmišljala, kaj vse moram bratu napisat, da si mora pogledat v Brightonu in kar nisem mogla zaspat. Na fotiču imam še kar fotke iz poletja, imela bi jih tudi še na mobitelu, če ga ne bi zadnjič razbila pa sem bila prisiljena malo sprostiti spomin na spominski kartici. Kar ne morem pozabit, kako fajn mi je blo. Me ljudje ves čas sprašujejo, kaj je tako posebnega v Brightonu, pa ne znam razložit. Nekatera mesta so pač takšna, kjer se takoj počutiš domače. Ne nujno zaradi ljudi, čeprav sem v Brightonu spoznala same super, ne nujno zaradi mesta samega, ki je prav tako super, ampak zaradi celote, mesto ima pač takšno pozitivno klimo. Ko sem enkrat sodelavki rekla, da se mi zdi čudno, da ne poznam nikogar, ki bi bil v Brightonu rojen, mi je rekla, da je ravno zaradi tega mesto tako super, ker tu živijo ljudje, ki si tukaj dejansko želijo biti. Brighton me je sicer v veliko stvareh spominjal na Ljubljano, ki je moje daleč najljubše mesto. Čeprav Ljubljani še kar nekaj manjka, da bo tako odprto in pozitivno mesto, sta obe mesti podobno veliki in narava je na dosegu roke. Starejša kot sem, manj so mi všeč ogromna milijonska mesta (to sem nazadnje ugotovila v Londonu, čeprav se mi še vedno zdi, da ko enkrat pridem v New York, ga bom v sekundi vzljubila). In brez problema si predstavljam, da bi lahko v Brightonu živela dlje časa. Še Angleži in njihova fejk prijaznost so mi prirastli k srcu in na koncu mi niti ni bilo več tako nadležno, da ti vsakdo reče darling, honey ali pa sweetie. Ne vem, če je Brighton prehitel Ljubljano na moji lestvici najljubših mest na tem svetu, je pa prekleto blizu.

Brighton ima milijon obrazov, vse pa je odvisno od vremena in barve morja. Toliko odtenkov morja nisem videla še nikjer, kjer sem bila. In ker sem hotela različne obraze Brightona tudi na slikah, sem uporabila vedno drug film, ko sem slikala. Tale je lomography turquoise, slike pa izgledajo, kot da bi bile narisane. Najlepše se obnese v naravi sredi neskončnih zelenih polj.

img236img241img240img237img244img242img245img246img247img248img251img252img253img265img255img258img266

 

This entry was posted in Lomo pics, Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Orange Brighton

  1. My god, the colors are stunning! What film is it?

  2. Pingback: Purple, Yellow, Red and Blue | a·nal·o·gis·tic

Oddajte komentar

