Spet na Debeli Peči

Na Debeli peči sem bila že lani, bila mi je všeč. In ko človek dobi povabilo nad oblake, ne okleva preveč.

Polaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBEPolaroid CUBE

This entry was posted in Hribi, Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Spet na Debeli Peči

  1. AndrejaA says:

    Debela peč je krasna. Samo jaz sem šla pa iz Planine Klek in potem do Blejske koče. Nato pa vse naokoli 8 kilometrov po cesti nazaj do planine Klek po avto. Ajme meni…🙂

  2. Jane says:

    Beautiful photographs! What a fantastic place to hike.🙂

Leave a Reply

