Srednji vrh!

Enkrat sem jamrala, da vse skozi hodim po istih hribih in iskala ideje za nekaj novega, ko sem dobila nasvet, naj grem na Srednji vrh. Nezahteven vzpon, bolj sprehod, na hribček pred Vrtačo. V glavi sem imela sicer željo it na Vrtačo, ampak za kaj takega moraš malo prej vstat, za Srednji vrh pa sem imela ravno dovolj časa. Najprej vožnja z avtom po meni zelo ljubi dolini Završnice. Tam se mi zmeraj zdi, kot da se je ustavil čas. Sonce le redko pride zraven in ko nikjer drugje ni niti sledu o snegu več, ga tam še zmeraj najdeš. Plan je bil štartati pri Tinčkovi koči, pa sem parkirala malo prej, ker se mi ni dalo več mučiti avta po makedamu. Najprej je kazalo na oblačno vreme, a me je že na Smokuški planini pričakalo sonce.

slika 001slika 002slika 003

Do Koče pri izviru Završnice hodiš praktično po makadamski cesti, sicer je bila poledenela, ampak večjega napora ni bilo. Pri koči pa se usmeriš proti sedlu Šija, kjer potem izbereš med Srednjim vrhom ali Vrtačo. Tokrat Srednji vrh, kdaj drugič Vrtača. Hoja po snegu, zgoraj na vrhu pa prečudovito vreme. Uživancija na soncu. Jaz in mali milijon planinskih kavk. Ne vem, kaj so mislile, da bodo dobile, s sabo nisem imela praktično ničesar haha.

slika 043slika 046slika 023slika 024slika 010slika 014slika 015slika 011

Pred mano Begunjščica, desno Stol, za mano Vrtača. In oblaki v dolini. Vedno je super bit nad oblaki.

slika 026slika 008slika 013slika 028slika 051slika 048slika 054slika 056slika 030slika 038

Kar težko je bilo it spet nazaj v dolino, ampak tema je bila blizu, po temi pa ne maram hodit. Ampak Srednji vrh je res super, priporočam! V dolini me je seveda pričakala megla, kaj češ.

slika 057slika 058slika 059

 

This entry was posted in Hribi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Srednji vrh!

  1. miran says:

    Ču-do-vi-to!🙂 In nobel pulover.🙂

  2. AndrejaA says:

    Na Srednjem vrhu pa še nisem bila. Vsaj spomnim se ne.😉 Hvala za namig. In ja, super pulover.😀

Leave a Reply

