Na Smrekovec!

Smrekovec je bil že dlje časa na seznamu želja, nekaj sem o njem slišala od drugih, navsedanje gre za naš edini kao usahli vulkan, po drugi strani pa me je seveda mikala štampiljka za moj planinski dnevnik. Dan je bil lep in škoda bi ga bilo ne izkoristit.

Slika 007Slika 006Slika 008Slika 001

Pot od Doma do piramide na vrhu je edina, ki se res lepo vzpne, vse ostalo ni nič prehudega. Štampilje ni bilo nikjer, očitno bom morala nekoč še enkrat gor.

Slika 034Slika 029Slika 035Slika 032Slika 030Slika 054Slika 046Slika 037Slika 042

Imela sem idejo, da bi na vrhu posnela filmček s svojo analogno kamerco, s katerim bi sodelovala v nagradni igri. Zgodba, ki sem si jo izmislila, je bila še kar lepo zamišljena, tudi izpeljale smo jo v celoti, in to tako dobro, da smo se na koncu valjale po tleh od smeha. Potem pa danes ugotovim, da je kamerca očitno zanič (čeprav mi še nikoli do zdaj ni delala težav) in da ni bilo posneto čisto nič. Seveda sem bila nekaj ur jezna in razočarana (prisežem, da bi bil to najboljši filmček, ki sem ga kdaj posnela), potem pa ugotovila, da so preživeti trenutki verjetno bolj pomembni kot nek trajen spomin na filmu, saj jih vseeno ne bomo kar tako pozabile.

This entry was posted in Hribi, Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Na Smrekovec!

  1. dunjacebular says:

    Pa ne rect da polaroid cube???

  2. AndrejaA says:

    Zelo lepo, imam kljukico.🙂

  3. Jim Brennan says:

    Happy Holidays!!! In any language.

  4. Jason says:

    Hello there! This post couldn’t be written much better!
    Going through this post reminds me of my previous roommate!
    He continually kept talking about this. I will send this post to him.
    Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing! http://www.yahoo.net

Leave a Reply

