Zenit!

Že lani sem za rojstni dan dobila novo igračko, v kovčku lično zapakiranega zenit-e z vso pripadajočo opremo in raznimi pripomočki. Zdaj se sicer ne spomnim, koliko je zadeva stara, pa tudi prelena sem, da bi se sprehodila do kovčka, ampak je pa vse skupaj precej lepo ohranjeno (imam napreč tudi enega zenita olimpijske edicije, ki mi bo zdaj zdaj razpadel v rokah, pa te zadeve niso tako rahle, da bi ga lahko kar tako do te mere uničil, tako da je moral ta dati res veliko skozi). Res sem vesela, ko dobim takšno darilo, problem nastane, ko se moram odločiti, kdaj pride kakšna izmed mojih igračk na vrsto. Ko grem nekam, se ponavadi odločim za neko preverjeno varianto. Mi je pa ta zenit neizmerno všeč, čeprav sem porabila kar nekaj časa za testno rolco (za slikat rožce, kaj pa drugega ponavadi testiraš hehe). Si pa sigurno zasluži še kaj več mojega časa. Skenirane slikce sem pustila kar takšne, kot jih je sproduciral skener, se mi pa zdi, da je skener z vsakim skeniranjem slabši, prahu se mu sploh ne ljubi več odstranjevat, tako imam ponavadi po koncu še kar nekaj dela, da slikce izgledajo vsaj kolikor toliko čiste.

img365img366img367img369img371img372

This entry was posted in Lomo pics, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

