Moji moji

Kamorkoli grem, moram vedno odgovarjati na eno in isto vprašanje: Tina, pa kolk fotičev pa maš ti? In jaz ponavadi nimam pojma, saj pa jih nisem nikoli dejansko štela. No, danes pa sem se odločila, da jih poslikam. Ni jih malo, ni jih pa tudi veliko. Imam vse, kar rabim, vse, ki sem jih kadarkoli hotela, se pa zbirko vedno da še povečati, seveda. Ko vidim zbirke drugih ljudi, me včasih kar stisne. Vse bi mela. Ampak dejansko je moja omejitev takšna, da imam tisto, s čimer dejansko tudi slikam. No, tukaj so torej moji lepotci.

Na sliki manjka še en lomo (ki se še vedno prodaja, bi kdo?), ena nedelujoča smena in ena nedelujoča beiretta.

This entry was posted in Lomo pics and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Moji moji

  1. miran pravi:

    Uuu, tako Smeno mam pa js tut. 🙂 Samo bolj švoh deluje. 😦

  2. Wow! you have a lot of cameras! I that smena? I’d like to try that… great collection

Komentiraj