Okoli Završnice

Moji sprehodi okoli jezer se nadaljujejo. V zadnjem mesecu sem jih obkrožila kar nekaj, čeprav se največkrat znajdem na Bledu. Nazadnje sem tako hodila okoli in se povzpela še na Ojstrico, ampak je bilo že toliko turistov (in vonj po sončni kremi je tudi že vsepovsod), da se mi kar ni dalo nič slikati. Če si želim miru, tako največkrat grem kar do Završnice. Gre sicer za umetno jezero, mislim, da je bil potok Završnica zajezen zaradi hidroelektrarne, ampak meni je vseeno všeč. Leži v dolini, kjer je vedno prijetno hladno, od tu se vidi tudi do Triglava. Tukaj je izhodišče za Valvasorjev dom pa tudi za vzpon na Stol, od tukaj hodim na Smolnik, pa tudi Ajdna je v bližini, nazadnje sem se tukaj sprehodila do Srednjega vrha. Na sploh so sprehodi po dolini prijetni, tudi za otroke primerni, pot do doma pri izviru Završnice je praktično cesta. Lahko pa se človek povzpe tudi do Brezniških peči, kar sem želela tudi sama, pa sem se nekje na pol poti obrnila, ker se nisem dobro počutila, pa čeprav gre le za mini vzponček.

Slika 100Slika 105Slika 113Slika 121Slika 136

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Komentiraj